Myślenie ludzi młodych jest błędne

Dobra reklama jest podstawą każdej firmy. Wiemy z doświadczenia, że zwłaszcza młodzież jest wystraszona tym tematem. Każdy młodzian pragnie mieć własną działalność gospodarczą, ale boi się wysokich kosztów kampanii reklamowej swojej firmy. Jest to błędne myślenie, ponieważ reklama nie koniecznie musi kosztować dużo. Każdy poważny biznesmen powie Wam, że dorobił się majątku zaczynając praktycznie od zera i mając naprawdę ograniczone środki na kampanie reklamowe. Słowa takich biznesmenów powinny być bardzo pouczające, ponieważ żadna nowa firma nie będzie miała sporo pieniędzy na reklamę, a rozwijać się musi. Do napisania tego artykułu zmotywowało nas myślenie młodych ludzi. Jesteśmy przekonani, że inwestowanie około 200 złotych miesięcznie w reklamę wystarczy w zupełności.

Czy wiecie Państwo, czym są krówki reklamowe? Krówki reklamowe to nic innego jak znane wszystkim słodycze z tym, że ich opakowanie służy za reklamę firmy lub strony internetowej. Każdy młody przedsiębiorca może sobie zamówić kilogram lub więcej takich krówek, po czym rozdawać je swoim znajomym lub ludziom na ulicy. Jest to znakomity sposób na reklamę. Pewnie kojarzycie Państwo ulotki reklamowe, bo niemalże codziennie idąc przez miasto jakiś miły chłopak lub pani Was zatrzymuje i wręcza ulotkę. Problem z ulotkami jest taki, że są one bardzo, ale to bardzo nieskuteczne. Większość ludzi bierze takie ulotki do ręki, ale ich nie czytają tylko wyrzucają do kosza. Strata papieru, pieniędzy oraz masa nerwów. Ulotki są po prostu przestarzałym sposobem na reklamę swojej firmy lub strony internetowej i dlatego nie powinniście inwestować pieniędzy w ich drukowanie. Szacuje się, że skuteczność takich ulotek wynosi około 5% przy 1000 rozdanych. Jeśli chcecie mieć pewność, że dzięki nim zyskacie klientów, to będziecie musieli wydrukować ich przynajmniej sto tysięcy. Nie opłaca się wydawać aż tyle pieniędzy. O wiele lepsze będą słodycze reklamowe w formie krówek. Rozdając je przechodniom będziecie mieli pewność, że oni przeczytają napis na papierku, bo w momencie otwierania cukierka zwyczajnie muszą to zrobić. Według statystyk, skuteczność krówek wynosi 100%, jeśli chodzi o poinformowanie człowieka i napisie na papierku, zatem każda osoba dostająca cukierka na pewno przeczyta, co takiego pisze na opakowaniu. To świetny trik i w tym momencie zostaje spełniona już pierwsza kwestia. Klient jest zainteresowany. Kolejną kwestią będzie to, aby tekst na opakowaniu zachęcił człowieka do napisania do firmy, lub jej odwiedzenia. Tutaj zadanie nie jest proste, bo potrzebujecie Państwo idealny slogan dla waszej firmy, czyli po prostu hasło reklamowe.

Hasło reklamowe musi być chwytliwe oraz stosunkowo zabawne. W zależności oczywiście od branży. Wymyślanie hasła reklamowego nie musi być trudne, bo na internecie możecie zasięgnąć pomocy internautów. Wystarczy zalogować się na pierwszym lepszym forum i tam na pewno ktoś Wam pomoże. Kiedy oglądacie reklamy w telewizji, to pewnie kojarzycie pana na koniu, który reklamuje perfumy marki Old Spice. W naszej opinii ta reklama jest geniuszem marketingowym, bo w 2013 roku zyski firmy wyniosły dwa razy tyle, co w roku poprzednim, a nie minęło nawet 10 miesięcy. To powinno dawać do myślenia, a receptą ich sukcesu było tylko i wyłącznie bardzo chwytliwe hasło reklamowe. Dzisiaj większość ludzi na hasło „siedzę na koniu” od razu przypomina sobie telewizyjną reklamę. Nazywamy to psychologią marketingu.

Myślenie ludzi młodych jest błędne, bo zakładają oni, że będą musieli zainwestować potężne sumy pieniędzy w reklamę swojej firmy. Nie ma takiej potrzeby. Kiedy kilkanaście lat temu nie było telewizji, to firmy powstawały i odnosiły sukcesy. Dzisiaj mamy telewizję i sukcesy firm są jeszcze większe, ale skoro te kilkanaście lat temu ludzie sobie radzili i nie inwestowali dużo pieniędzy, to czemu mają tego nie robić nadal? Nie trzeba inwestować więcej, niż 200 złotych miesięcznie na reklamę. Wiemy co piszemy. Moda na krówki reklamowe przyleciała do nas ze Stanów Zjednoczonych, gdzie ta forma reklamy robi furorę. Ludzie dostają cukierki za darmo, a przedsiębiorcy liczą swoje pieniądze. Wiemy, że wiele młodych ludzi myśli o założeniu swojej firmy i mają fach w ręku, tylko zwyczajnie boją się albo odpowiedzialności, albo reklamowania swojego przedsiębiorstwa. Nie ma potrzeby zamartwiania się takimi rzeczami. Sprawa jest bardzo prosta. Inwestowanie 200 złotych miesięcznie w cukierki lub inne słodycze reklamowe będzie najlepszym możliwym posunięciem. Efekty będą naprawdę dobre. Wystarczy, że poczytacie opinie o cukierkach reklamowych na internecie, a zrozumiecie, że to się naprawdę bardzo opłaca. Kilkaset ludzi w Polsce tylko tak reklamuje swoją firmę. Należy się jednak pospieszyć, bo to jest nowa moda, a Polacy lubią się szybko znudzić. Kiedyś ulotki reklamowe były popularne oraz skuteczne, a dzisiaj wszyscy wyrzucają je do kosza bez zapoznawania się z treścią. Strata pieniędzy. Jeśli ten artykuł Was przekonał, to już wiecie, jak zareklamować swoje usługi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *