Bo za granicą się sprawdza.

Reklama jest bardzo ważna, bo dzięki niej każdy przedsiębiorca może znaleźć potencjalnych klientów. Reklamę można zrobić na kilka sposobów. Jedni kupują minuty antenowe w popularnych telewizjach, zaś inni inwestują trochę mniej pieniędzy w billboardy reklamowe przy trasach. I jedno, i drugie jest bardzo dobre, ale nie gwarantuje klientów. Prawdę mówiąc, to żadna reklama nie gwarantuje klientów, więc należy zrobić coś, aby była ona jak najtańsza. Ludzie codziennie szukają najlepszego sposobu, aby wypromować swój produkt. Nie jest to takie łatwe, ale kiedy przeczytacie ten artykuł do końca, to zrozumiecie, że reklama może być łatwa, tania i skuteczna. Ostatnio w internecie zrobiło się głośno o słodyczach reklamowych. Czym są słodycze reklamowe? To nic innego jak cukierki lub lizaki, gdzie na opakowaniu widnieje logo oraz chwytliwe hasło reklamowanej firmy. W naszej opinii, taki sposób reklamowania swojej działalności gospodarczej jest niesamowicie dobry. Dlaczego? Poniżej dowiecie się o tym, dlaczego taka reklama jest bardzo dobra.

1. Bo ludzie nie lubią ulotek.

Popularne ulotki to zmora dla każdego przedsiębiorcy. Ile kosztuje wyprodukowanie 1000 ulotek? Około 200 złotych. A ilu ludzi zainteresuje się treścią ulotki? Mniej niż 20 procent. Ulotki mają to do siebie, że są bardzo popularne, przez co ich efektywność maleje. Każdy człowiek choć raz w życiu dostał ulotkę od młodego człowieka na ulicy i zamiast ją przeczytać, to natychmiast wyrzucił. Nie ma co się temu dziwić, to jest ryzykowne. Albo ktoś przeczyta ulotkę, albo nie. Inaczej jest z cukierkami oraz innymi słodyczami. Kiedy zamówicie Państwo słodycze reklamowe z logiem Waszej firmy i chwytliwym hasłem, to kiedy rozdacie te cukierki na ulicy, każdy człowiek nie tylko zje tego cukierka, ale zapozna się też z treścią opakowania. To znakomity sposób na zwiększenie popularności swojej firmy. Ulotkę wyrzuci 90% ludzi, a cukierki lubią praktycznie wszyscy. Czy nie jest to świetny sposób na reklamę? Z pewnością jest.

2. Bo nie kosztuje to wiele.

To szczera prawda. Kupienie kilograma cukierków kosztuje grosze, a wydrukowanie opakowań z logiem firmy drugie tyle. Ogólnie koszty są bardzo niskie, co czyni takiego cukierka opłacalnym. Jeśli planujecie rozdać 100 cukierków przechodniom, to według statystyk Wasze szanse na znalezienie potencjalnego klienta wzrosną o około 50%. Na 100 obsłużonych osób, prawdopodobnie 50 zachowa papierek z cukierka w kieszeni, a 10 zainteresuje się Waszą ofertą. Od zainteresowania do realizacji zamówienia graniczy cienka linia, dlatego możecie być Państwo spokojni. Cukierki robią furorę za granicą, więc i w Polsce przyjmą się znakomicie. Już tak w sumie jest, bo w internecie możecie znaleźć opinie ludzie, którzy w taki sposób postanowili się reklamować. Według nich to najlepszy sposób na skuteczną reklamę.

3. Bo za granicą się sprawdza.

Stany Zjednoczone jako pierwsze wpadły na pomysł reklamowania firmy oraz produktów przy pomocy słodyczy reklamowych. Obecnie słodycze reklamowe są tam popularne tak bardzo, ja piwo w Polsce. W odróżnieniu od Polski, Stany Zjednoczone dbają o młode przedsiębiorstwa, dlatego młodzi ludzie mogą liczyć na pomoc finansową od władz swojego kraju. Często właśnie młodzi ludzie inwestują otrzymane dofinansowania na reklamę swojego biznesu. Stany wiedzą, że to wielkie firmy utrzymują ich kraj, a każda młoda firma może być kiedyś bardzo bogata i generować potężne obroty. Na tym polega robienie pieniędzy w Stanach Zjednoczonych, dlatego powinniśmy brać z nich przykład. Co zrobi Polski rząd? Może się zmieni?

Reklama nie musi być droga, aby była skuteczna. O tym pewnie już wiecie. Możemy podać za przykład bardzo wiele firm, które nie zainwestowały zbyt dużo pieniędzy w swoją reklamę, a dzisiaj ich obroty sięgają milionów złotych, dolarów, czy euro. Reklama nie będzie kosztowała dużo, jeśli będzie odpowiednio przemyślana. Najlepsze będą reklamy w telewizji, ale to duży koszt i wcale nie gwarantują, że zainwestowane fundusze się zwrócą. Billboardy? Oczywiście też są dobre, ale kosztowne. Ulotki? Bardzo tanie i tak samo nieskuteczne. Słodycze reklamowe to zdecydowanie coś, co pozwoli osiągnąć sukces. Na internecie możecie Państwo znaleźć mnóstwo firm, które zajmują się produkcją takich słodyczy. Na forach internetowych znajdziecie mnóstwo opinii na temat takiego marketingu. Wszystko da się wypromować. Myślenie ludzi młodych o reklamie jest błędne, ponieważ twierdzą oni, że realny koszt zrobienia kampanii reklamowej zamyka się w około 100 000 złotych. Jest to bzdura, bo największe firmy nie zainwestowały w swoją reklamę więcej, niż około 10 000 złotych. Początkująca firma nie musi inwestować więcej, niż 100 złotych miesięcznie. Wiemy z doświadczenia, że dobra reklama to przede wszystkim chwytliwa reklama. Nawet reklamowanie cukierków na paście do zębów będzie skuteczne, jeśli tylko zastosujecie psychologię marketingu. Chwytliwe hasło da się wymyślić nawet w pięć minut. Osobiście bardzo polecamy reklamowe słodycze. Ich skuteczność jest wysoka i sami się o tym przekonacie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *